Anatomski pravilan preventivni položaj sjedenja za računarom

Obzirom da mi se u posljednje vrijeme kolege koje se bave udredskim poslovima sve češće javaljaju sa bolovima u vratnoj i lumbalnoj regiji kralježnice odlučio sam da napišem par savjeta za anatomski pravilno sjedenje u uredu za računalom.
Trebamo naravno imati uvijek na umu da je prevencija pola zdravlja.
Slika vrlo kvalitetno ilustrira anatomski pravilan preventivni položaj sjedenja za računarom:
– monitor bi trebao biti pozicioniran u visini oka na udaljenosti od 55 do 58 cm, na način da je trup i vrat u vertikalnom položaju bez savijanja ka naprijed,
– tastatura bi trebala biti pozicionirana na način da su ruke u laktu pod uglom od 90 stepeni,
– naslonjač bi trebao biti u donjem dijelu kičme lagano izbočen tako da normalno prati anatomsku lordozu lumbalnog dijela kralježnice,
– stopala bi trebala biti lagano uzdignuta sa podloškom na način da su koljena i kukovi u uglu od 90 stepeni. I naravno čuvajte svoj vid prilikom rada na računaru na način da držite sigurnu udaljenost kako je navedeno i ne zaboravite treptati kako bi sluznica oka bila konstantno vlažna.
– Svakih dvadeset minuta bi bilo poželjno ustati i uraditi par laganih vježbi koje vam neće oduzeti mnogo vremena a o njima ćemo govoriti drugi put.
Čuvajte svoje zdravlje, organizam sve pamti a vrijeme brzo prolazi zato ga iskoristite kvalitetno i britinte o sebi.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s